منتظر بمانید ...

ویژگی یک خریدار خوب
خریدار خوب ویژگی های معینی دارد. هرچه ویژگی های متشکله یک خریدار ممتاز محصول یا خدمت تان، برای شما شفاف تر و ملموس تر باشند، تشخیص او برای شما در بازار آسان تر بوده و بالاخره فروش محصول یا خدمت به او آسان تر می باشد.9 خصوصیت خریدار خوبخریدار خوب کسی است مسئله ای دارد که محصول/خدمت شما می تواند بطور ...
شناسایی روش های کلیدی فروش
تعریف فروش می تواند تا حدود زیادی صریح و منسجم باشد، اما روش های کلیدی فروش بسیار متفاوت اند.در این مقاله شما را با روش هایی آشنا می کنیم تا از توصیه های ما به بهترین شکل استفاده کنید.دانستن اینکه فروش کاری احساسی است بسیار مهم است.برای اینکه کالایتان را بفروشید باید به محصول خود اعتماد داشته باشید ...
تعیین اهداف در بازاریابی و فروش تلفنی
با تبدیل فروش یا بهبود رضایت مشتری درباره مشتریان موجود می توان فرصت سود آوری ایجاد کرد. بنابراینتعیین اهدافمهم است. نداشتن یک استراتژی مؤثر و استفاده نکردن از بازاریابان تلفنی حرفه ای برای هر کسب و کاری نوعی خودکشی است.بایستی اهداف سه ماهه برای بازاریابان تلفنی وجود داشته باشد و انگیزه بیشتری برای ...
چگونه از یک فروشنده تلفنی تازه کار به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شدم
همه ی ما خیلی خوب میدانیم که با شرایط حاضر باید بتوانیم فروشی را انتخاب کنیم که مدت زمان کمتری برای آن صرف کنیم، هزینه ها را کاهش دهیم و راحتی مشتری را هم برای خرید در نظر بگیریم. یکی از گزینه های انتخابی ، فروش تلفنی است .من در ۱۱ آذر 1397 به عنوان یک فروشنده تلفنی در دفتر بازاریابی پاشا استخدام ش ...
خلاصه کتاب مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی
دوستان عزیزم سلامحتماً تا حالا کسب و کارهای زیادی را دیده اید که سر زبان ها می افتند، هر جا که می روید درباره آن ها و یا محصولاتشان صحبت می کنند. مثلاً در یک دوره زمانی می بینید یک سالن زیبایی انقدر نقل هر مجلسی می شود که انگار فقط آنجاست که خدمات زیبایی را ارائه می دهد و واقعاً یک صاحب کسب و کار ب ...