منتظر بمانید ...

برند سازی مساوی با بازاریابی عمیق
برند سازی به همان اندازه که برای کسب و کارهای بزرگ حائز اهمیت است برای مشاغل کوچک نیز تاثیر گذار و مهم است. شاید صاحب یک کسب و کار باشید که دنبال فضای بیشتری برای تبلیغ نو بنیاد خود است. شاید یک بازاریاب اینترنتی تازه کار و جویای نام با رویای حکومت بر اینترنت باشید. مهم نیست چقدر با نفر بعدی فرق دا ...
اهمیت بو و رایحه در ذهن مشتری
با گسترش پدیده ی عطر درمانی ( استفاده از بوها در کاهش فشارهای روحی التیام دردها و ایجاد وضعیت روانی مثبت در افراد ) بسیاری از محصولات به مواد عطری و خوشبو آغشته می شوند . یکی از بزرگترین تولید کنندگان شمع در ایالات متحده می گوید: آنچه باعث بالا رفتن سرعت رشد در کسب و کار شمع شد، امکان تهیه ی شمع ها ...
برندینگ عاطفی
برندینگ عاطفیعاطفه و احساس زیر ساخت برند را تقویت می کنند و هم سوخت لازم را به منظور اجرای راهبردهای تجاری آینده را برایش تامین می کنند .برندینگ عاطفی مجرایی است که مردم به وسیله آن به طور ناخودآگاه با شرکتها و محصولاتشان وارد یک ارتباط عمیق حسی و عاطفی می شوند . نوآوری های جدید گوگل ، رومنس فرانسه ...
استراتژی برند
استراتژی برندایده ی هماهنگ کننده ای است که تمامی رفتارها، اقدام ها و ارتباطات، حول آن شکل می گیرند. استراتژی برند در مورد تمام محصولات و خدمات صدق می کند و در طول زمان تأثیرگذار است. بهترین استراتژی های برند چنان متمایز و قدرتمند هستند که می توانند مسیر رقابت را منحرف سازند. چه مدیر عاملباشید، چه ک ...
هویت برند
هویت برند معنا و جوهره اصلی یک برند است , شرکت با تعریف هویت برند خود تصویر ذهنی مطلوب از خود را به شرکا و رقبای تجاری و مشتریان و کارکنان ارائه می دهد. هویت بخشیدن به یک برند طی فرایندی صورت می پذیرد که در آن ابتدا یک برند تعریف می شود سپس مرحله عینیت بخشیدن به برند طی نمادها و لوگوها و با ترکیب ر ...