منتظر بمانید ...

اقیانوس آبی و قرمز در کسب و کارهای کوچک
اقیانوس آبی و قرمزاگر تصور کنیم همه کسب و کارها در یک اقیانوس قرار دارند، این اقیانوس را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز. کسب و کارهایی که نمونه مشابه آن ها زیاد است یا به عبارتی رقبای زیادی دارند در دسته اقیانوس قرمز قرار میگیرند و کسب و کارهای که نمونه مشابه کمتری دار ...
تبلیغاتی که فروشتان را چند برابر می‌کند
کسب وکارها را میتوان به دو دسته کلی انفعالی و عامل دستهبندی کرد. آن دسته که جزء کسب وکارهای انفعالی هستند، میزان فروششان را شرایط تعیین میکند؛ یعنی اگر تعطیلات باشد، دلار افزایش یابد و ... فروششان افزایش و یا کاهش مییابد؛ اما آن دسته از کسب وکارها که عامل هستند خودشان تعیین میکنند در هرروز، هفته، م ...
ترویج و تبلیغات برای افزایش سریع فروش
چند وقت پیش پستی در اینستاگرام گذاشته بودیم که درباره بهترین روش های تبلیغات در آن صحبت شده بود. یکی از دوستان پیام دادن که به نظر من بهترین تبلیغ اینه که به مشتری تحفیف بدهیم . به همین خاطر فکر کردم بهتره در این مقاله کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.تمام فعالیت هایی که در زمینه بازاریابی شرک ...
بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیامکی چیست؟بازاریابی پیامکی روشی ارزان ، با ریسک پایین و مطمئن است که می تواند ابزاری برای جذب مشتری بیشتر و یا فروش بیشتر به مشتریان فعلی باشد. جالب است که بدانید میانگین نرخ باز شدن ایمیل چیزی در حدود 20 تا 30 درصد و نرخ باز شدن پیامک تقریبا 98 درصد است. بنابراین می توانیم از این فرصت ...
نکاتی که قبل از انجام هرگونه تبلیغاتی باید بدانید
کسب و کار ها را می توان به دو دسته کلی انفعالی و عامل دسته بندی کرد. آن دسته که جزء کسب و کار های انفعالی هستند، میزان فروششان را شرایط تعیین می کند. یعنی اگر تعطیلات باشد، دلار افزایش یابد و ... فروششان افزایش و یا کاهش می یابد. اما آن دسته از کسب و کار ها که عامل هستند خودشان تعیین می کنند در هر ...